Moto guzzi T3 cafe racer 1976
Γούστο, διάθεση και χρόνος απαιτούνται για την ανακατασκευή και μεταμόρφωση μιας μοτοσυκλέτας προς το καλύτερο! Προσόντα που διέθετε ο Μανώλης από τη Κρήτη και επένδυσε σε αυτό το Moto Guzzi Τ3 Cafe Racer. Το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος λοιπόν, στην μοτοσυκλετιστική εκδοχή του γνωστού παραμυθιού....
1) Σε τι στύλ την έχεις φτιάξει λοιπόν;
Διαθέτοντας και άλλες κλασσικές μοτοσυκλέτες, αποφάσισα να κάνω την συγκεκριμένη cafe racer. Η μοτοσυκλέτα βασίζεται σε μια Moto Guzzi 850 κ.εκ, T3 του 1976. Έχει έρθει απο ΗΠΑ στα τέλη της δεκαετίας του 1970.
2) Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;
H μοτοσυκλέτα είχε βρεθεί μέσα σε κιβώτια, σε άθλια κατάσταση, σε ένα παλιό οντά, στο χωριό Βρύσες Κυδωνίας , 7 χλμ έξω από τα Χανιά. Σκεφτείτε πώς τα πιστόνια του μοτέρ είχαν αντκατασταθεί με άλλα από Alfa Romeo, καθώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν μηχανικός και πιθανόν δε μπορούσε να βρει να βάλει τα κατάλληλα ανταλλακτικά. Στο κιβώτιο ταχυτήτων είχαν αφαιρεθεί τα γρανάζια της 5ης ταχύτητας....και πολλές ακόμα αλχημείες! Έτσι, έγινε ανακατασκευή oλική. Εκκεντροφόρος από Le Mans, κυλινδροπίστονα από V1000 ενώ η ηλεκτρονική ανάφλεξη έχει κατασκευαστεί από το μηδέν, αντίγραφό μιας από Dyna III. Επίσης, νέα αλυσίδα και γρανάζια χρονισμού.
3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;
To Guzzi εκ κατασκευής ήταν το ταξιδιάρικο μοντέλο Τ3 California, ίσως το πιο άσχημο μοντέλο που έχει βγάλει σε παραγωγή η συγκεκριμένη εταιρία κατά τη προσωπική μου άποψη. Έτσι, ήταν ιδανικό για μετατροπή σε ένα cafe racer project. Αλλαγές πολλές: Ουσιαστικά έχουν φύγει σχεδόν όλα και αντικατασταθεί! Ντεπόζιτο από Τ5, τιμόνι νέο, cafe racer στύλ, σέλα πολυεστερική, ρετρό εμφάνισης δεκαετίας '70. Οι πατητήρες (μαρσπιέ) πάρθηκαν από ένα V7 Sport, όπως και η πίσω ρόδα. Eξατμίσεις busso και νέα αμορτισέρ Ohlins. Aσφαλώς ανακατασκευάστηκε το πλαίσιο και βάφτηκε.
4) Αλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;
Νομίζω πώς η μοτοσυκλέτα είναι πλήρης!
5) Πόσο την χρησιμοποιείς;
Η μηχανή χρησιμοποιείται καθημερινά, χειμώνα-καλοκαίρι.
6) Εχεις άλλες μηχανές;
Έχω διάφορες μοτοσυκλέτες, κλασσικές, και τωρα ετοιμάζω μια HARLEY του 1967 FLH 1200CC.
7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;
Το συγκεκριμένο είναι καταπληκτικό στην εθνική οδό, έχει πολύ καλή ροπή, αλλά υποφέρει μέσα στη πόλη.
Πρώτη δημοσίευση-φωτο: caferacers.gr
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- Σύννεφα στο Mandello del Lario
- V7 sport:Telaio rosso
- ΒΒ1 Griso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Τεχνικός κώδικας FIVA 2010
- Sport 1200
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Classic endurance 2012
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- Εργασίες σε V7 Ambassador
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- Classic Trophy 2012
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες
- Moto Guzzi: V65 Police
- Duilio Agostini
- Εγκατάσταση βάσης πινακίδας:CATEYE-2
- Le Mans 850: «ο Άσσος»
- Giovanni Ravelli
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Αλλαγή φίλτρου αέρα σε 1200 Sport / Breva
- Αποσύνδεση ταχυσύνδεσμου βενζίνης
- Moto Guzzi: 1000s
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Συνέντευξη: Doom (ΧΝ)
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- Αντίο στον Luigi
- 2ο Τατόι circuit 2013: start your engines
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- V11 Le Mans Rosso Corsa, L'ultimo Discendente
- Breva 1100: 85000 χλμ
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- Scooter & Moto Festival 2014
- Μοτο Guzzi: California 1400 touring
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Αντίο στον Luigi
- Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Moto Guzzi 1927 vs ατμομηχανής 1913
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT