Moto Guzzi: V65 Police
Η συγκεκριμένη καλλονή αγοράστηκε το 1992 μετά από την ευδόκιμη αποστράτευση της από την Τροχαία Εθνικών Οδών της Ελλάδος. Ήταν η ομορφότερη από τις 10 αδελφές της που βγήκαν σε δημοπρασία, ή τέλος πάντων αυτή που μου έκλεισε το μάτι και μου άρεσε καλύτερα.
Πρίν την παράδοση της απο τον ΟΔΔΥ της είχαν κάνει το σχετικό «striptease», ώστε τα ευκολότερα και ακριβότερα κομμάτια της να πωληθούν (παρανόμως βεβαίως). Καρμπυρατέρ, ανορθωτές, αυτόματοι, τελικά εξατμίσεων, πλαϊνά καπάκια κλπ έλειπαν, αλλά η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα ήταν πλήρης, και με πολύ λίγα χλμ (περί τα 11.000χλμ, στους τροχαίους άρεσαν τα τζαπάνια τότε) και σε γενικότερα καλή κατάσταση. Τότε ξεκίνησε η πρώτη ανακατασκευή της, με άπειρα απογεύματα ξοδεμένα να γυαλίζω στροφάλους, να τρίβω βαλβίδες, να αλλάζω τσιμούχες κλπ με τον μακαρίτη τον κυρ-Νίκο (χαρά στην όρεξη του, με ενέργεια μεγαλύτερη από την εφηβική δική μου). Οι καιροί προ-ίντερνετ, και η ανεύρεση των ανταλλακτικών πολύ δύσκολη. Ελάχιστα υπήρχαν στην υποτυπώδη νεοσυσταθείσα αντιπροσωπεία του Σπύρου Τζ. τότε, και τα τηλέφωνα σε Ιταλούς, Ιταλοσπουδαγμένους και ιταλόφωνους φίλους μου πολλά, τα κόστη δε ακόμη περισσότερα. Ακριβά μηχανάκια τα Guzzi ανέκαθεν. Η μοτό σενιαρίστηκε και έγινε σαν καινούργια σε 5 μόλις μήνες!!!! Από συγκυρία (γεια σου φίλε Γιάννη όπου και να είσαι) έτρεξε στο 1ο Αττικό Ράλι το 1993 παρέα με το Lemans του Γιάννη.
Νεώτερες αγορές, χρόνια απουσία στο εξωτερικό και προσωπικές ατυχίες την άφησαν κλεισμένη σε ένα υπόγειο γκαράζ για 8 έτη…… δεν παραπονέθηκε όμως. Όταν την ξαναείδα, σκονισμένη, θαμπή αλλά χαμογελαστή(!) ένιωσα σαν να μου ξανα-έκλεινε το μάτι…. «έλα να πάμε πάλι τις βολτες μας, τις αλητείες μας». Και τι δεν είχα κάνει μαζί της...ταξίδια σε όλη την Ελλάδα, κόντρες με TDR/NSR εποχής, ξενύχτια και καβγάδες τις μικρές ώρες, πόσες κοπελιές αποπλάνησε με την μονή αλλά άνετη σέλα της… πόσα δικάβαλα με 2 καταδρομείς & αποσκευές από Μ.Πεύκο - Αθήνα και πίσω. Παραμέρισα για άλλη μια φορά τις κούτες που τής έκρυβαν τον ήλιο, και την ανέβασα και πάλι στην επιφάνεια. Μετά απο 20 έτη συμβίωσης και περίπου 5 έτη εγκατάλειψης, αποφάσισα να το (ξανα)νοικοκυρέψω το κορίτσι μου... σκεπασμένη σε μια αποθήκη, η σκόνη, η ακινησία και η υγρασία είχαν αρχίσει να την ενοχλούν.
Μια μαμά φωτό της πολιτικής έκδοσης, και μια της μπατσικής....αλλά στα 500cc.
Ξεκινάμε... με πλύσιμο/λύσιμο.
Η καλλονή μέσα στον χώρο του R&D. Τελικά τα πράγματα είναι πιο άσχημα απ ‘ότι περίμενα.
Μιας και λύσαμε, δεν αλλάζουμε και συμπλέκτη? 2 βίδες είναι.
Ψαλίδι, διαφορικό, ρεζερβουάρ, φτερά κλπ.
Καλό τρίψιμο στον σκελετό να μην μείνει ίχνος ή υποψία σκουριάς.
Αφού τα κομμάτια αναμένουν βάψιμο....άρχισα να ασχολούμαι με τα περιφερειακά.
Τιμόνια, λαιμοί κλπ πήγαν για νικέλωμα υψηλής ποιότητας, τα λοιπά στο R&D χώρο μου....εμπρός καλό μου σύρμα κατσαρόλας!
Η διαφορά λίγο μετά το 1ο χέρι.Wenol και δράπανο...are an exhaust’s best friend!!!!
Η δουλειά συνεχίζεται, και η οξείδωση έχει πάρει δρόμο.
Εδώ το μοτέρ βαμμένο και το πλαίσιο επίσης...
...με τον άξονα να κρέμεται, τα σώθικα της να περιμένουν μοντάρισμα, και η φίλη της απ'έξω να περιμένει το αποτέλεσμα του λίφτινγκ.
Ωραίο δεν είναι το μαύρο με το χρώμιο?!!! Τελείωσαν και οι βαφές.
Αρχίζει να παίρνει σχήμα. Έλεγχος και τοποθέτηση ηλεκτρικών, συσφίξεις 1ου επιπέδου.
Έτοιμη η κούκλα!!!
Χαρακτηριστικά:
Μοντέλο: | Moto Guzzi V 65P |
Έτος κατασκευής: | 1981 |
Κινητήρας: | Τετράχρονο, αερόψυκτο, 90° V-twin, OHV, 2βάλβιδο |
Χωρητικότητα: | 643cc |
Διαδρομή: | 80 x 64 mm |
Συμπίεση: | 10.0:1 |
Τροφοδοσία: | 2x Dell'Orto PHBH30 carb |
Ανάφλεξη | Ηλεκτρονική/μίζα |
Μεγ. απόδοση: | 52 hp 37.9 kW @ 7050 rpm |
Μέγιστη ροπή: | 54.4 Nm @ 6000 rpm |
Κιβώτιο/μετάδοση: | 5 ταχύτητες/άξονας |
Εμπρός ανάρτηση: | 35mm Air, 140mm διαδρομή |
Πίσω ανάρτηση: | Διπλά αμορτισέρ, 75mm διαδρομή. |
Φρένα εμπρός: | 2x 260mm δίσκους /2πίστονες δαγκάνες |
Φρένο πίσω: | 1x235mm disc |
Ελαστικό εμπρός: | 100/90-18 |
Ελαστικό πίσω: | 110/90-18 |
Βάρος: | 186 kg |
Ρεζερβουάρ: | 17 litres |
Τελική ταχύτητα: | 192km/h |
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- Σύννεφα στο Mandello del Lario
- V7 sport:Telaio rosso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Τεχνικός κώδικας FIVA 2010
- Sport 1200
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Classic endurance 2012
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- Εργασίες σε V7 Ambassador
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- Classic Trophy 2012
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες
- Duilio Agostini
- Εγκατάσταση βάσης πινακίδας:CATEYE-2
- Le Mans 850: «ο Άσσος»
- Giovanni Ravelli
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Αλλαγή φίλτρου αέρα σε 1200 Sport / Breva
- Αποσύνδεση ταχυσύνδεσμου βενζίνης
- Moto Guzzi: 1000s
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Συνέντευξη: Doom (ΧΝ)
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- 2ο Τατόι circuit 2013: start your engines
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- V11 Le Mans Rosso Corsa, L'ultimo Discendente
- Breva 1100: 85000 χλμ
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- Scooter & Moto Festival 2014
- Μοτο Guzzi: California 1400 touring
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT