ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες
Σύμφωνα με την απόφαση της Περιφέρειας Αττικής υπάρχει πρόσκληση για τεχνικό έλεγχο δίκυκλων μοτοσυκλετών με έδρα την Περιφέρεια Αττικής, για αυτό και εγώ πήγα στις 7/9/2012 στο ΚΤΕΟ Ελληνικού για να δω τι γίνεται με το τεχνικό έλεγχο στις παλιές μηχανές.
Ο διάλογος που ακουλούθησε ηταν ο παρακάτω:
-Καλημέρα σας, έχω μια μηχανή 30 χρονών και θέλω να ρωτήσω πότε και αν περνιέται ΚΤΕΟ.
-απο 1998 και μετά περνάνε, μου λέει.
-σίγουρα ?
-ε ναι , σίγουρα.
-μπορώ να έχω ενα χαρτί που να πιστοποιεί αυτό που μου λέτε?
-δεν κάνεις τον κόπο να ρωτήσεις στην γραμματεία ?
-μάλιστα, κατάλαβα.
...ανεβαίνω στην γραμματεία:
-Καλημέρα σας, εχω μια μηχανή 30 χρονών και θελω να ρωτήσω πότε και αν περνιέται ΚΤΕΟ.
-ξέρετε, για τόσο παλιά μηχανή δεν μας έχουν δώσει τις προδιαγραφές , ίσως να τις έχουν σε κανένα ιδιωτικό ΚΤΕΟ.
-μα καλά, εχει το ιδιωτικό ΚΤΕΟ τις προδιαγραφές και δεν τις έχετε εσείς που είσαστε δημόσιο ?
-τι να σας πω, ρωτήστε τον προϊστάμενο στο βάθος του διαδρόμου δεξιά.
-ευχαριστώ.
...πάω στον προϊστάμενο:
-Καλημέρα σας, εχω μια μηχανή 30 χρονών και θελω να ρωτήσω πότε και αν περνάει ΚΤΕΟ.
-ναι περνάει, πρέπει να περάσετε μέχρι το τέλος του χρόνου.
-ωραία, μπορώ να περάσω και τώρα?
-δεν μπορείτε να περάσετε γιατι δεν έχουμε τον εξοπλισμό για τον ελέγχο μηχανών (ράμπα).
-ωραία, μπορείτε να μου προτείνετε ενα αλλο δημόσιο ΚΤΕΟ που να έχει τον εξοπλισμό για τον ελέγχο ?
-ξέρετε, κανένα δημόσιο ΚΤΕΟ δεν έχει τον εξοπλισμό.
-ναι, αλλά εγώ πρέπει να περάσω μέχρι το τέλος του χρόνου.
-αν δεν κάνω λάθος τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ έχουν τον εξοπλισμό.
-μάλιστα, πρέπει δηλαδή ντε και καλά να πάω σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ
-ναι, εμείς δεν έχουμε.....
-ευχαριστώ.
...πάω στο σπίτι και παίρνω τηλέφωνο ένα ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Ο διάλογος που ακολουθεί ειναι ο παρακάτω:
-Καλημέρα σας, εχω μια μηχανή 30 χρονών και θελω να ρωτήσω ποτε και αν περνάει ΚΤΕΟ.
-μάλιστα, πρέπει να περάσετε την μηχανή μέχρι το τέλος του χρόνου.
-σε εσάς μπορώ να έρθω?
-μάλιστα, αλλά θα πρέπει να πάτε στο κατάστημα μας στην οδό Πειραιώς που έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό.
-μάλιστα, και πιο ειναι το κόστος ?
-39 ευρώ.
-και κάθε πότε πρέπει να περνάει ΚΤΕΟ ?
-κάθε δυο χρόνια.
-μήπως γνωρίζετε γιατί τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν εχουν τον εξοπλισμό για τις μότο ?
-τι να σας πω, έχει ακουστεί οτι τα δημόσια ΚΤΕΟ θα κλείσουν...
Κάπου εδω όλες οι απορίες αυτομάτως απαντήθηκαν...και επειδή όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά, τα δημόσια ΚΤΕΟ σε λίγο καιρό θα είναι παρελθόν. Τελικά πήγα και πέρασα την μηχανή στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Ο έλεγχος που κάνανε ειναι ο παρακάτω:
1) έλεγχος αριθμού πλαισίου
2) έλεγχος αριθμού κινητήρα
3) μέτρηση στάθμης θορύβου στο ρελαντί
4) μέτρηση στάθμης θορύβου στις 6500 rpm
5) μέτρηση πέδησης μπροστινού τροχού
6) μέτρηση πέδησης πίσω τροχού
7) έλεγχος ηλεκτρικών ( φώτα - φλας - κόρνα κ.λ.π )
8) έλεγχος ελαστικών
9) έλεγχος αλυσίδας
10) έλεγχος για "τζόγους" στους τροχούς (εμπ.-πισ.)
11) έλεγχος καυσαερίων (οι μηχανές πριν από το 1998 δεν έχουν όριο στις εκπομπές καυσαερίων, τις μετράνε μεν, αλλά δεν μπορούν να σε κόψουν για αυτές).
Tο κόστος όπως είπα και ποιο πάνω είναι 39 ευρώ και θα περνάει ΚΤΕΟ κάθε δύο χρόνια, φεύγοντας μου δώσανε και μερικά δωράκια.... κουτί πρώτων βοηθειών - φωσφοριζέ γιλέκο - γάντια εργασίας - και ένα σημειωματάριο (κύβο). Όσο αφορά τα δημόσια ΚΤΕΟ πάνε για κλείσιμο... αρκετά "φάγανε" ολα αυτά τα χρόνια.
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Σύννεφα στο Mandello del Lario
- Λίστα μοντέλων
- Τεχνικός κώδικας FIVA 2010
- Sport 1200
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Classic endurance 2012
- Moto Guzzi GTV 1939
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- Εργασίες σε V7 Ambassador
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- Classic Trophy 2012
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- Moto Guzzi: V65 Police
- ΚΤΕΟ: μεταβίβαση μοτοσυκλέτας
- Εγκατάσταση βάσης πινακίδας:CATEYE-2
- Le Mans 850: «ο Άσσος»
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Αλλαγή φίλτρου αέρα σε 1200 Sport / Breva
- Αποσύνδεση ταχυσύνδεσμου βενζίνης
- Moto Guzzi: 1000s
- Συνέντευξη: Doom (ΧΝ)
- Kevin Ash: 10/12/1959 - 22/01/ 2013
- Πρόγραμμα ΚΤΕΟ μοτο 2013
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- California: ελαστικά whitewall
- Διευκρινήσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα
- 2ο Τατόι circuit 2013: start your engines
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- V11 Le Mans Rosso Corsa, L'ultimo Discendente
- Breva 1100: 85000 χλμ
- ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
- Ένα Galletto-γραμματόσημο
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi: V7 Classic
- KTEO Πρόσκληση για Νομό Αττικής 2014
- Μοτο Guzzi: California 1400 touring
- Augusto Farneti
- Augusto Farneti
- Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Moto Guzzi: Airone 250 1952