Moto Guzzi: V7 Classic
Έρωτας με την πρώτη ματιά … για άλλους υπερβολικό για άλλους πραγματικότητα, αυτό το συναίσθημα ένιωσα κατευθείαν με την πρώτη ματιά που της έριξα εκεί στην αντιπροσωπία όταν την πρωτοσυνάντησα τον Μάιο του 2009 ερχόμενος από το νησί μου στην Αθήνα για την αγορά μιας άλλης Moto Guzzi.
Στεκόταν εκεί σαν ντίβα μιας άλλης εποχής άξια συνεχιστής των προγονικών μοντέλων του ’60 και ’70 που έκλεβε τον θαυμασμό και τον πόθο από οποιονδήποτε κι αν την κοιτούσε … μοιραία έπεσα στα δίχτυα της, αδύνατον να το αποφύγω, ανέβηκα στην σέλα της … υπέροχη αίσθηση και στάση οδήγησης, τα όργανα του ταμπλό συνδύαζαν όμορφα το κλασικό και το σύγχρονο ένας συνδυασμός που αντιπροσωπεύει το 100% αυτής της μοτοσυκλέτας έχοντας τα πάντα επάνω της αρμονικά διατεταγμένα, χωρίς ακρότητες. Χωρίς δεύτερη σκέψη προχώρησα στην αγορά της κάτι που δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή αφού από τότε μου έχει προσφέρει ώρες χαλάρωσης ξεγνοιασιάς μέσα από τα αγόγγυστα και απροβλημάτιστα ταξίδια που έχουμε κάνει μέχρι στιγμής εγώ και η γυναίκα μου μαζί της είτε σε στριφτερους επαρχιακούς δρόμους, είτε σε εθνική, είτε μέσα στην πόλη.
Το κλασικό σχήμα της V7 classic είναι κάτι που λείπει από την σημερινή εποχή και αυτός είναι ο λόγος που τραβαει τα βλέμματα σαν μαγνήτης, κάτι που είναι φανερό όπου κι αν βρεθείς με το V7, στο κόκκινο στο φανάρι, όταν έχεις αράξει για έναν καφέ, όταν γενικώς πάντα θα κάτσουν κάποιοι να την περιεργαστούν κι εσύ τους βλέπεις και χαμογελάς από ικανοποίηση. Το απόλυτο μηχάνημα για αγχολυτικές βόλτες με τον πρόθυμο και με ροπή από χαμηλά αερόψυκτο κινητήρα των 744 κ.εκ. και 48 ίππων και τροφοδοσία με ψεκασμό από την Wember-Marelli ακολουθει τις διαθέσεις του οδηγού με ασύγκριτη προθυμία φέρνοντας στα αυτιά μας τον χαρακτηριστικό ήχο από το εργοστάσιο του Mandello del Lario.
Αίσθηση σιγουριάς σου δίνουν τα φρένα της Brembo με τον δίσκο των 320mm με τετραεμβολη δαγκάνα εμπρός, και 260 mm με διεμβολη δαγκάνα πίσω. Η ανάρτηση εμπρός με πιρούνι Marzocchi 40mm και τα διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης πίσω είναι τόσο όσο χρειάζεται. Το βάρος της στα 182 κιλα.
Η V7 κατά την προσωπική μου άποψη είναι το ρεζουμέ της ιδέας μοτοσυκλέτα μια μηχανή που μπορεί να σου φέρει στην επιφάνεια πολύ δυνατά και έντονα συναισθήματα. Ικανοποίηση γιατί την απέκτησες, χαρά να την οδηγείς, ανυπομονησία να ξαναβρεθείς στην σέλα της και να γράψεις χιλιόμετρα.
Μοντέλο: | V7 Classic |
Κινητήρας: | Αερόψυκτος, 4Τ, εγκάρσιος 90° V-twin, OHV, 2 βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα: | 744cc |
Διαδρομή: | 80x74 mm |
Συμπίεση: | 9,6:1 |
Απόδοση: | 48HP |
Ροπή: | 54.70 Nm (5.6 kgf-m or 40.3 ft.lbs) @ 3600 RPM |
Τροφοδοσία: | Weber-Marelli electric injection |
Προδιαγραφές: | Τριοδικός καταλύτης με αισθητήτα Lambda Euro 3 |
Μετάδοση: | κιβώτιο 5 ταχυτήτων, τελική μετάδοση με αξονα |
Αναρτήσεις: | εμπρός-Marzocchi τηλεσκοπικό πηρούνι, διαδρομή 130 mm πίσω-ψαλίδι με δύο αμορτισέρ-118mm διαδρομή |
Φρένα: | Εμπρός:Ένας δίσκος 320mm Brembo πίσω: Δίσκος 260mm |
Τροχοί: | Με ακτίνες, εμπρός-110/90-18, πίσω-130/80-17 |
Χωρητικότητα βενζίνης: | 17 Λίτρα/ |
Ύψος σέλλας: | 805mm |
Βάρος κενό: | 182 kg |
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- Σύννεφα στο Mandello del Lario
- V7 sport:Telaio rosso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Τεχνικός κώδικας FIVA 2010
- Sport 1200
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Classic endurance 2012
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- Εργασίες σε V7 Ambassador
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- Classic Trophy 2012
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες
- Moto Guzzi: V65 Police
- Duilio Agostini
- Εγκατάσταση βάσης πινακίδας:CATEYE-2
- Le Mans 850: «ο Άσσος»
- Giovanni Ravelli
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Αλλαγή φίλτρου αέρα σε 1200 Sport / Breva
- Αποσύνδεση ταχυσύνδεσμου βενζίνης
- Moto Guzzi: 1000s
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Συνέντευξη: Doom (ΧΝ)
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- 2ο Τατόι circuit 2013: start your engines
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- V11 Le Mans Rosso Corsa, L'ultimo Discendente
- Breva 1100: 85000 χλμ
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- Scooter & Moto Festival 2014
- Μοτο Guzzi: California 1400 touring
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT