Moto Guzzi: Bellagio 940
Μέχρι τώρα μια σύντομη επαφή το 2008 με ένα μαύρο Bellagio, είχε αφήσει μια ευχάριστη ανάμνηση μίας μοτοσυκλέτας που μόλις κύλαγαν οι τροχοί της ξέχναγες οτι οδηγάς custom. Έστριβε, φρέναρε με ένα εύκολo τρόπο, και είχε σαφή διαφορά με την California που ανήκει στα μεγάλα cruiser.
Μία εξίσου πρόσφατη σύντομη επαφή, επιβεβαίωσε οτι όλα όσα θυμόμουν ίσχυαν καθώς το Bellagio ήταν φιλικό, με πολύ καλή εργονομία, φυσικές γωνίες για χέρια και πόδια, αίσθηση οτι είσαι μέσα στήν μοτοσυκλέτα, ένα ρομαντικής αισθητικής ταχύμετρο που χαιρόσουν να περνάνε τα μάτια σου απο επάνω του, μια πολύ άνετη σέλλα για τον αναβάτη ιδίως στην έκδοση luxury που ήταν η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Πίσω δεν κάθησα, σαφώς είναι μικρότερη η επιφάνεια για τον συνεπιβάτη αλλά υπέροχα κομψή. Αν την κρίνουμε με τον ανταγωνισμό, μάλλον η θέση συνεπιβάτη είναι γενναιόδωρη, καθώς για μεγαλύτερες σέλλες πρέπει να ανέβεις στην κατηγορία της California.
Τα ράσσα κάνουν τον παπά; Σε αυτήν την περίπτωση μάλλον ναί, καθώς το δίχρωμο luxury Bellagio αποκαλύπτεται σαν μια άλλη μοτοσυκλέτα απο τα μονόχρωμα αδέλφια της. Υπέροχος συνδυασμός το μεταλλικό γκρί με το λευκό, έτσι όπως οι Ιταλοί μόνο ξέρουν να σε μαγεύουν, αναδεικνύει στοιχεία design που στο μονόχρωμο δεν έβγαιναν. Υπέροχες γραμμές, καμπύλες που σβήνουν, βαθιά ποιότητα βαφής, ακόμα και τα αυτοκόλητα είναι υψηλής ποιότητας. Το τιμόνι μπάρα είναι ακόμα ένα εντυπωσιακό στοιχείο, φτιαγμένο αποκλειστικά για το Bellagio, που αυξάνει την ποιοτική αίσθηση της μοτοσυκλέτας.
Στον δρόμο κάνει αυτά που υπόσχεται, δηλ. cruising και πολύ παραπάνω αν έχει κέφια ο αναβάτης. Ροπή κινητήρα, ωραίο κιβώτιο, και αυτή η απίθανη πλάκα κοντέρ στο οπτικό σου πεδίο είναι απόλαυση. Για τους προληπτικούς το "μάτι" επιβάλεται στον βασικό εξοπλισμό, καθώς είναι αδύνατον να μην δεχθείτε σχόλια.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: | V-twin 90°, 4 χρονος, 2 βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Κυβισμός: | 936 cc |
Μέγιστη ισχύς: | 73,72 hp - 7.000 rpm |
Μέγιστη ροπή: | 78,0 Nm - 6.250 rpm |
Τύπος μετάδοσης: | Μηχανική |
Πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης: | με γρανάζια: 1:1,4583 (24/35). |
Τελική σχέση μετάδοσης: | με άξονα: 1:3,666 (12/44) |
Καταλύτης/Εξάτμιση: | Με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου (λ) |
Κιβώτιο: | 6 σχέσεων • 1η 1 : 2.235 (17/38) • 2η 1 : 1.700 (20/34) • 3η 1 : 1.348 (23/31) • 4η 1 : 1.115 (26/29) • 5η 1 : 0.968 (31/30) • 6η 1 : 0.862(29/25) |
Ανάρτηση εμπρός: | Tηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Marzocchi, ∅ 45 mm ρυθμιζόμενο.Διαδρομή τροχού 140 mm |
Ανάρτηση πίσω: | Αιωρούμενος βραχίονας, ελαφρού κράματος, με 1 αμορτισέρ ρυθμιζόμενης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου (με χωριστό χειριστήριο). Διαδρομή τροχού 120 mm |
Φρένο εμπρός: | Δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι, ∅ 320 mm, με δαγκάνες 2 παράλληλων εμβόλω |
Φρένο πίσω: | Δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι ∅ 282 mm, πλευστή δαγκάνα 2 παράλληλων εμβόλων |
Ελαστικό εμπρός: | 120/70 - ZR18 59W |
Ελαστικό πίσω: | 180/55 - ZR17 73W |
Μήκος / πλάτος: | 2.276/820 mm |
Ύψος σέλας: | 780 mm |
Βάρος κενό: | 223 kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: | 19 lt (ρεζέρβα 4 lt) |
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- Σύννεφα στο Mandello del Lario
- V7 sport:Telaio rosso
- ΒΒ1 Griso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- 125 Custom 2T
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Τεχνικός κώδικας FIVA 2010
- Sport 1200
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Classic endurance 2012
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- Εργασίες σε V7 Ambassador
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- Classic Trophy 2012
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες
- Moto Guzzi: V65 Police
- Duilio Agostini
- Εγκατάσταση βάσης πινακίδας:CATEYE-2
- Le Mans 850: «ο Άσσος»
- Giovanni Ravelli
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Αλλαγή φίλτρου αέρα σε 1200 Sport / Breva
- Αποσύνδεση ταχυσύνδεσμου βενζίνης
- Moto Guzzi: 1000s
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Συνέντευξη: Doom (ΧΝ)
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- Αντίο στον Luigi
- 2ο Τατόι circuit 2013: start your engines
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- V11 Le Mans Rosso Corsa, L'ultimo Discendente
- Breva 1100: 85000 χλμ
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- Scooter & Moto Festival 2014
- Μοτο Guzzi: California 1400 touring
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Αντίο στον Luigi
- Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Moto Guzzi 1927 vs ατμομηχανής 1913
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT