Αλλαγή φίλτρου αέρα σε 1200 Sport / Breva
Ξεκινάμε με την αφαίρεση των πλαϊνών πλαστικών. Ξεβιδώνουμε τις πλαϊνές βίδες και μετά με προσεχτικές κινήσεις απασφαλίζουμε σηκώνοντας πρώτα από κάτω (να βγει το τσουτσουνάκι από το λάστιχο του) και μετά τραβάμε προς τα κάτω για να εμφανιστεί και το αυτάκι που υπάρχει στο πάνω μέρος.
Τα τοποθετούμε με ακόμα μεγαλύτερη προσοχή γιατί το αυτάκι είναι ευαίσθητο. Στη συνέχεια αφαιρούμε το ντεπόζιτο προσέχοντας να μην κάνουμε ζημιά στην αντλία βενζίνης. Οδηγίες για την αφαίρεση του ταχυσύνδεσμου βενζίνης εδώ. Πρώτα ξεβιδώνουμε από μπροστά τις βίδες που συγκρατούν τις εισαγωγές αέρα στο ντεπόζιτο και μετά την βίδα που το συγκρατεί στο πλαίσιο. Αφού αφαιρέσουμε τα σωληνάκια βενζίνης και την παροχή ρεύματος της αντλίας είμαστε έτοιμοι να βγάλουμε το ντεπόζιτο. Λίγο σπρώξιμο προς τα εμπρός αρκεί για να ξεκουμπώσει από τις βάσεις του. Μπροστά μας τώρα έχουμε το φιλτροκούτι. Ξεβιδώνουμε τις βίδες του καπακιού του περιμετρικά και μπορούμε να αλλάξουμε το φίλτρο. Επί της ευκαιρίας καθαρίστε και το εσωτερικό του φιλτροκουτιού. Επαναλαμβάνουμε ανάποδα και είμαστε έτοιμοι.
Στην είσοδο του φιλτροκουτιού θα παρατηρήσετε ένα λάστιχο να μειώνει το μέγεθος της εισαγωγής. Το παραπάνω είναι το σνόρκελ ή αναπνευστήρας. Σκοπός του είναι να μειώνει τον θόρυβο. Εγώ το αφαίρεσα και βελτιώθηκε ελαφρώς η ευστροφία αλλά και η κατανάλωση. Ο ήχος βελτιώθηκε αρκετά αποκτώντας μια πιο μπάσα χροιά. Αν δεν μας αρέσει το αποτέλεσμα η τοποθέτησή του μπορεί να γίνει και χωρίς να αφαιρεθεί τελείως το ντεπόζιτο αλλά μόνο σηκώνοντάς το από τις βάσεις του.
Βαθμός δυσκολίας 2 στα 5.
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Σύννεφα στο Mandello del Lario
- V7 sport:Telaio rosso
- Τεχνικός κώδικας FIVA 2010
- Sport 1200
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Classic endurance 2012
- Moto Guzzi GTV 1939
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- Εργασίες σε V7 Ambassador
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- Classic Trophy 2012
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Moto Guzzi: Sport 14
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες
- Moto Guzzi: V65 Police
- Εγκατάσταση βάσης πινακίδας:CATEYE-2
- Le Mans 850: «ο Άσσος»
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Αποσύνδεση ταχυσύνδεσμου βενζίνης
- Moto Guzzi: 1000s
- Συνέντευξη: Doom (ΧΝ)
- Kevin Ash: 10/12/1959 - 22/01/ 2013
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Διευκρινήσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα
- Αντίο στον Luigi
- Αετοί στον Πλαστήρα 2013
- 2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013
- Τατόι 2013: ετοιμασίες
- 2o Τατόι Circuit 2013
- 2ο Τατόι circuit 2013: start your engines
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- V11 Le Mans Rosso Corsa, L'ultimo Discendente
- Breva 1100: 85000 χλμ
- Δρέπανο 13-15 Σεπτ
- Δρέπανο 13-15 Σεπτ 2013
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Ελευσίνα 8/12/2013
- Scooter & Moto Festival 2014
- Μοτο Guzzi: California 1400 touring
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Αντίο στον Luigi
- Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
- 3ο ΣΙΡΚΟΥΙ ΤΑΤΟΙ
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Ιταλικό διήμερο 29-30 Νοεμβρίου
- MG OPEN HOUSE DAYS 2015
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ 2015
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MGWC Meeting Internazionale 2019 Patras