Γνώμη ιδιοκτήτη
Moto Guzzi: Airone 250 1952
Το μηχανάκι αυτό αγοράστηκε το 2005, τότε που όλοι βγάζαμε καλά φράγκα, είχαμε και κέφια, και αγοράζαμε ότι μηχανάκι μας γυάλιζε.
Το βρήκα σε ένα Ιταλικό μεγάλο μοτοπάζαρο, στο Novergro, λίγο έξω απ΄το Μιλάνο. Το πούλαγε ένας γεράκος restorer που μόλις τόχε τελειώσει και τόχει φάτσα κάρτα, πρώτη μούρη, καλογυαλισμένο και λουσάτο στο περίπτερο του.
Τα μοτοπάζαρα, σαν το παραπάνω, Ιταλικά και Γερμανικά κυρίως, είναι μια απίστευτη μπίζνα, ένας απίστευτος τζίρος που δεν τον πιάνει το μάτι κανενός. Στη Ιταλία γίνονται 6-8 μεγάλα παζάρια κάθε χρόνο, στην Γερμανία 3-4. Για να φανταστείτε για τι όγκους μιλάμε, μιλάμε για 4-5 χιλιάδες περίπτερα, από 20 μέχρι 200 μέτρα το καθένα, τόνα δίπλα στ΄άλλο, που πουλάνε από μεταχειρισμένες βίδες μέχρι ολόκληρα αναπαλαιωμένα μηχανάκια, από χιλιοσκουριασμένους μοτοσυκλετιστικούς σκελετούς που κανείς δεν ξέρει από τι μηχανάκια είναι, μέχρι σκέτους κινητήρες, ρόδες, τζάντζαλα και μάντζαλα και ότι κουφό φαντάζεστε…
Californication
Κατευθυνόμενος για Θεσσαλονίκη, καθώς απέμεναν μπροστά μου λιγότερο από 40 χιλιάδες μέτρα, και έχοντας χαθεί βαθειά μέσα στο κεφάλι μου σκεπτόμενος, συνειδητοποιούσα για πρώτη φορά τόσο καθαρά και ξάστερα, πόσο μάταιο, ανούσιο, αυθαίρετο, αλαζονικό και παραπλανητικό είναι να κρίνεις, να κατακρίνεις, ή το αντίθετο, μια μοτοσικλέτα, χωρίς όμως να την έχεις ποτέ καβαλήσει για μια τουλάχιστον αξιοσέβαστη χιλιομετρική διαδρομή.
Moto Guzzi: V7 Classic
Έρωτας με την πρώτη ματιά … για άλλους υπερβολικό για άλλους πραγματικότητα, αυτό το συναίσθημα ένιωσα κατευθείαν με την πρώτη ματιά που της έριξα εκεί στην αντιπροσωπία όταν την πρωτοσυνάντησα τον Μάιο του 2009 ερχόμενος από το νησί μου στην Αθήνα για την αγορά μιας άλλης Moto Guzzi.
Moto Guzzi: Nevada 750ie
Nevada... γνωστή ως η έρημος που φιλοξενεί το Λας Βέγκας, μια αμαρτωλή πόλη με πολλά καζίνο, επιγραφές, εκκλησίες που μπορείς να παντρευτείς ντυμένος εξωγήϊνος και δεν συμμαζεύεται...
Moto Guzzi: 1000s
Είναι αδύνατο να βλέπεις τα μοντέλα της Moto Guzzi στο πέρασμα του χρόνου και να μην σταθείς στην 1000s, εκείνη την κλιπονάτη μαύρη «γαζέλα» με τις δύο διαγώνιες παράλληλες πορτοκαλί ή πράσινες λωρίδες να αγκαλιάζουν το ντεπόζιτο και τα πλαινά της, τα αστραφτερά χρωμιομένα Bitubo, τα φτερά, τα προστατευτικά κάγκελα, την στύλ cafe racer σέλα ...
California Vintage
Μετά απο πέντε χρόνια συμβίωσης με την California Vintage και αρκετά ταξίδια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, δύο ερωτήσεις μου έρχονται στο μυαλό:
Α/ Πως συμπεριφέρθηκε η μηχανή σε αυτό το διάστημα; Β/ Μετάνιωσα που την πήρα; Ευτυχώς οι απαντήσεις είναι εύκολες! Α/Πολύ καλά Β/ Ποτέ!
Le Mans 850: «ο Άσσος»
Πίσω στο 2008 αν θυμάμαι καλά. Ήταν χειμώνας, μήνας Ιανουάριος. Πολλά Moto Guzzi παρκαρισμένα στην πλατεία του Ναυπλίου για την κοπή της πίτας της λέσχης στην οποία τότε ήμουν δραστήριο μέλος. Δραστήριο με την μορφή χιλιομετροφάγου αν μου επιτρέπεται η έκφραση. Ήταν τότε που οι αποστάσεις δεν αξιολογούνταν με βάση τα χιλιόμετρα, αλλά με βάση την παρέα.
Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
Η αρχή...
Εκείνο το ζεστό απομεσήμερο του Ιούλη του 2011 χαθήκαμε στούς δρόμους της Φιλοθέης ανάμεσα στα αρχοντικά και τα πάρκα της. Ένας διαφορετικός κόσμος ήταν εκεί . . .
Sport 1200
Ξεφύλλιζα ένα περιοδικό την άνοιξη του 2007 όταν το μάτι μου έπεσε πάνω της. Μαύρη μεγάλη και επιβλητική. Περιοδικό για μοτοσικλέτες ήτανε.... που πάει το μυαλό σας? Αμέσως η μορφή της μου καρφώθηκε στο μυαλό.