1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
Ένα περιστατικό που είχε να κάνει με την Moto Guzzi, σημάδεψε την μικρή κατηγορία του ΤΤ (Lightweight) το 1926. Όπως αναφέρει και το περιοδικό The Classic Motorcycle πολλοί το χαρακτήρισαν ως φάρσα και ύποπτο, όταν μετά τον αγώνα ο Pietro Ghersi , ο διάσημος οδηγός της Moto Guzzi που είχε κατακτήσει την δεύτερη θέση, αποκλείστηκε απο τα επίσημα αποτελέσματα με βάση μια τεχνική λεπτομέρεια.
Είχε χρησιμοποιήσει διαφορετικό μπουζί απο αυτό που ανάφερε η φόρμα συμμετοχής του... Για την ακρίβεια, ο τύπος μπουζί ήταν σωστός, η μάρκα ήταν άλλη απο την αναφερόμενη. Αποφασίστηκε μερικές ώρες μετά τα αρχικά αποτελέσματα οτι ο Ghersi και η Guzzi θα αποκλειστούν απο τα τελικά αποτελέσματα, αλλά με περίεργο τρόπο διατήρησαν τα ρεκόρ γύρου που είχε πετύχει. Η επίσημη αιτιολόγηση ήταν οτι αποκλείστηκε απο τα τελικά αποτελέσματα και όχι με ποινή κατά την διάρκεια του αγώνα, οπότε τα ρεκόρ γύρου παρέμεναν σε ισχύ. Η ατμόσφαιρα ήταν βαριά και η ανακοίνωση της ποινής έγινε δεκτή με γιουχαΐσματα και γκρίνια κατά την διάρκεια της απονομής. Η Ιταλική ομάδα δήλωνε οτι δεν θα ξαναπατήσει στο Isle of Man. Είχε πανηγυρίσει για ένα βάθρο που χάθηκε μερικές ώρες αργότερα!
Νικητής της μικρής κατηγορίας του ΤΤ το 1926 ήταν ο CW ‘Paddy’ Johnston, που οδήγησε μια Cotton με κινητήρα Blackburne στην νίκη. Η αλήθεια είναι όμως, οτι ο Johnston δεν είχε τον τρόπο να αντιμετωπίσει το μικρό κόκκινο Guzzi και τον μαυροντυμένο αναβάτη του (ο Ghersi ήταν ένας "ενθουσιώδης φασίστας", όπως ανέφερε το περιοδικό The Motor Cycle, σχολιάζοντας τον τρόπο που ντυνόταν), αλλά η μεγαλύτερη κατανάλωση της Ιταλικής μτοσυκλέτας και μάλλον ο λάθος υπολογισμός χωρητικότητας καύσιμου του ντεπόζιτου, ανάγκασε τον Ghersi να κάνει έναν ανεφοδιασμό στον έκτο γύρο απο τους εφτά που ήταν το σύνολο του αγώνα, με αποτέλεσμα να πέσει στην δεύτερη θέση, παρόλο που μέχρι τότε ήταν πρώτος με διαφορά και στους έξι γύρους. Στην εκκίνηση του αγώνα ξεκίνησαν 21 αναβάτες, για να διανύσουν 264.11 "δύσκολα" μίλια, ένα γύρο παραπάνω (37 μίλια και κάτι) απο ότι τα 250cc έτρεχαν ως τότε. Ο Ghersi και το Moto Guzzi, ο μόνος μη Αγγλικός-Ιρλανδέζικος συνδυασμός αναβάτη μοτοσυκλέτας, είχε ήδη ξεχωρίσει στα δοκιμαστικά, και τέθηκε επικεφαλής στην σειρά εκκίνησης. Ο Wal Handley (Rex Acme-Blackburne) φαινόταν ο πιο δυνατός αντίπαλος για τον Ghersi, ενώ και ο Jock Porter (New Gerrard), το τρίο της Cotton-Blackburne Johnston, Colgan και Morgan, καθώς και η Levis του Edwards έδειχναν οτι θα πολεμούσαν σκληρά για το βάθρο.
Δυστυχώς για αυτούς ο Ghersi έδειξε απο νωρίς την διάθεση του – ο πρώτος του γύρος ήταν ένα λεπτό κάτω απο το ρεκόρ γύρου του Handley. Ο Wal αποσύρθηκε στον τρίτο γύρο, ο Porter λίγο νωρίτερα, και έμειναν μόνο τα Cotton, με επικεφαλής τον Johnston, να προσπαθούν να κρατήσουν επαφή με το Guzzi του Ghersi. Τελικά το μικρότερο ντεπόζιτο οδήγησε τον Ghersi σε έναν ανεφοδιασμό στον έκτο γύρο, και παρά την ικανότητα του, και την ταχύτητα του Guzzi τερμάτισε δεύτερος 20" πίσω απο τον Johnston – αν και όπως κατέληξε η προσπάθεια του ήταν για το τίποτα!!!
Η Guzzi θα έπρεπε να περιμένει ως το 1935 για να κάνει την πρώτη της νίκη σε ΤΤ με τον Stanley Woods, αν και 9 χρόνια νωρίτερα ο Ghersi τα είχε καταφέρει στον αγώνα, αλλά όχι στα "χαρτιά".
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- V7 sport:Telaio rosso
- ΒΒ1 Griso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- Moto Guzzi: V65 Police
- Duilio Agostini
- Giovanni Ravelli
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Moto Guzzi: 1000s
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- 125 TT-tuttoterreno
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- Αντίο στον Luigi
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- Ένα Galletto-γραμματόσημο
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- Scooter & Moto Festival 2014
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Αντίο στον Luigi
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Moto Guzzi 1927 vs ατμομηχανής 1913
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT