Giorgio Parodi
Ο Giorgio Parodi γεννήθηκε στην Βενετία το 1897, όπου ο πατέρας του, Emanuele Vittorio Parodi έζησε για μεγάλο διάστημα και παντρεύτηκε. Ήταν ο δεύτερος γυιός του Γενοβέζου εφοπλιστή.
Η Γενοβέζικη καταγωγή του και η ανατροφή τον έκαναν ρομαντικό ιδεαλιστή που τον οδήγησε να είναι εθελοντής σε όλους τους πολέμους. Το 1915 στον Πρώτο Παγκόσμιο πόλεμο κατατάχτηκε αρχικά στο Ναυτικό, αλλά σύντομα πέρασε στην αεροπορία όπου ξεχώρισε και παρασημοφορήθηκε για την προσφορά του. Το ίδιο έκανε το 1935 κατά την διάρκεια του πόλεμου της Αιθιοπίας και το 1940 στον Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο. Τραυματίστηκε μάλιστα σοβαρά χάνοντας την όραση στο ένα μάτι και την κινητικότητα στο ένα χέρι, αλλά προσπαθούσε να πείσει τους γιατρούς οτι ήταν αρκετα υγιής για να επιστρέψει στο μέτωπο!!! Στα χρόνια της ειρήνης ανάμεσα στους πολέμους το πάθος του ήταν οι αεραγώνες, όπου κέρδισε το πρωτάθλημα το 1939 με μέση ταχύτητα 392χλμ/ωρα σε αεροπορική διαδρομή 100χλμ.
Στον χώρο της μοτοσυκλέτας, όπου τον οδήγησαν οι αγαπημένοι φίλοι του Carlo Guzzi και Giovanni Ravelli, το μεγάλο του πάθος ήταν πάλι οι αγώνες, ιδίως το Tourist Trophy, όπου συνόδευε ο ίδιος πάντα την ομάδα της Moto Guzzi στο Isle of Man και παρακολουθούσε όλες τις κατηγορίες. Όταν πέθανε ο πατέρας του το 1945, ανέλαβε την οικογενειακή ναυτιλιακή εταιρεία, αφήνοντας τον αδελφό του Enrico στην Moto Guzzi. Παρά τον ρομαντικό και διακριτικό χαρακτήρα του, ήταν σπουδαίος επιχειρηματίας με ισχυρή προσωπικότητα. Στο Mandello όλοι τον θεωρούσαν έναν "έναν σπουδαίο κύριο" (a true gentleman), και όπως έλεγε ο μηχανικός Julio Cesare Carcano "αποφασιστικός και ακέραιος άνθρωπος, απαιτητικός με τους άλλους αλλά ακόμα περισσότερο απαιτητικός με τον εαυτό του". Πέθανε 58 χρονών στην Γένοβα, 18 Αυγούστου 1955.
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- V7 sport:Telaio rosso
- ΒΒ1 Griso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- Moto Guzzi: V65 Police
- Duilio Agostini
- Giovanni Ravelli
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Moto Guzzi: 1000s
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- Αντίο στον Luigi
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- Scooter & Moto Festival 2014
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Αντίο στον Luigi
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Moto Guzzi 1927 vs ατμομηχανής 1913
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT