Giovanni Ravelli
Υπάρχουν πολύ λίγες αναφορές για αγώνες μοτοσυκλέτας πριν το 1914, και ελάχιστα στοιχεία για τους αγωνιζόμενους και τις μοτοσυκλέτες τους. Ο Giovanni Ravelli απο την Brescia, ήταν ένας απο τους αγωνιζόμενους αυτής της εποχής με Triumph, και κυριότερος αντίπαλος του άσσου της Rudge, Ernesto Vailati .
Στο 1ο Circuit της Brescia, το 1912, o Ravelli κατετάγη δεύτερος, 35" εμπρός απο τον πολυπρωταθλητή Vailati. Tο 1913, στο Circuit του Po, ένα σκληρό αγώνα αντοχής 1000χλμ, που γινόταν σε δύο σκέλη, μετά απο μια σκληρή μάχη με τον Vailati, έφθασε δεύτερος στην Bologna, τελειώνοντας το πρώτο σκέλος εμπρός απο τον άλλο πιλότο της Rudge, τον Άγγλο Rowlandson. Στο δεύτερο σκέλος αν και προηγήθηκε στο κομμάτι μέχρι την Brescia, στο τελευταίο σκέλος μέχρι το Μιλάνο τον προσπέρασαν οι δύο πιλότοι της Rudge. Τελικά η νίκη πήγε στην Triumph καθώς ο μέσος όρος των αποτελεσμάτων του ήταν καλύτερος.
Το 1913 πήρε το πρωτάθλημα Ιταλίας στην πίστα στα 350cc, και κατέκτησε την 4η θέση στο πρωτάθλημα δρόμου. Το 1914 πήρε μέρος στο 1ο Circuit d'Italia, διακρίθηκε σε κάποια σκέλη, και τελικά πήρε την 7η θέση της γενικής κατάταξης. Το 1915 ο πόλεμος σταμάτησε τις αγωνιστικές δραστηριότητες, ο Ravelli κατατάχτηκε στην αεροπορία, όπου γνώρισε την υπόλοιπη παρέα (Carlo Guzzi, Giorgio Parodi), και ουσιαστικά συμμετείχε στο όνειρο της παρέας να φτιάξουν την τέλεια μοτοσυκλέτα μόλις απολυθούν. Δυστυχώς δεν γύρισε ποτέ στην αγωνιστική δράση με την νέα μοτοσυκλέτα που είχαν ονειρευτεί, καθώς πέθανε σε αεροπορικό ατύχημα λίγο μετά το τέλος του πολέμου. Προς τιμήν του οι φίλοι του διάλεξαν τον αετό της αεροπορίας να είναι το σήμα της νέας εταιρείας, της Moto Guzzi.
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- V7 sport:Telaio rosso
- ΒΒ1 Griso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- Moto Guzzi: V65 Police
- Duilio Agostini
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Moto Guzzi: 1000s
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- Αντίο στον Luigi
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- Scooter & Moto Festival 2014
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Αντίο στον Luigi
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Moto Guzzi 1927 vs ατμομηχανής 1913
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT