Kevin Ash: 10/12/1959 - 22/01/ 2013
Κορυφαίος Άγγλος δημοσιογράφος μοτοσυκλέτας και ανταποκριτής με συμπάθεια στα Moto Guzzi, παρόλο που σαν καλός επαγγελματίας δεν χάριζε τίποτα όταν τα δοκίμαζε .
Την δεκαετία του 1990 αφού πέρασε απο το συντακτικό προσωπικό του Fast bikes, μετακόμισε ως υπεύθυνος δοκιμών στο MCN, ένα πολύ σημαντικό περιοδικό για τον ειδικό τύπο της Βρετανίας. Η πιθανή προαγωγή του στην ομάδα έκδοσης του MCN δεν ήταν αυτό που επιθυμούσε, καθώς θα περιόριζε τον διαθέσιμο του χρόνο για δοκιμές μοτοσυκλετών και προτίμησε τον ρόλο του ελεύθερου ανταποκριτή με βασικό συνεργάτη την "The Daily Telegraph". Απο τις αρχές του '90 πρόβλεψε την άνοδο της μοτοσυκλέτας ως μέσο διασκέδασης "ελεύθερου χρόνου" και σίγουρα σήκωσε απο τις καρέκλες πολλούς παλιούς μοτοσυκλετιστές που τα είχαν παρατήσει, με τον τρόπο γραφής και τον ενθουσιασμό του. Εξαιρετικός οδηγός στον δρόμο και στην πίστα, μπορούσε να φέρει την μοτοσυκλέτα στα όρια της και να μεταφέρει την εμπειρία στους αναγνώστες του.
Τέστ Stelvio 2011
"...τα Moto Guzzi πολλές φορές είναι σχεδόν εκεί...αλλά όχι τελείως. Έχουν τις προδιαγραφές, την εμφάνιση, την δύναμη, υπάρχει συμπάθεια για αυτήν την 90χρονη εταιρεία, αλλά μετά κάποιο εκνευριστικό ελάττωμα τα χαλάει όλα. Το νέο Stelvio τελικά σπάει αυτήν την "κακή" παράδοση. Με κύριο αντίπαλο του την BMW R1200GS, αν προτιμήσεις το Guzzi έναντι της BMW αυτήν την φορά δεν θα χρεωθείς ως εκκεντρικός. Η Moto Guzzi τα κατάφερε, το Stelvio είναι πραγματικός αντίπαλος, και για αρκετούς αναβάτες μια καλύτερη επιλογή."
Ο Kevin Ash "έφυγε" την Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013 σε ατύχημα στην Νότια Αφρική κατά την διάρκεια παρουσίασης και δημοσιογραφικής δοκιμής της νέας ΒΜW 1200GS. Τα αίτια του ατύχηματος είναι υπο έρευνα απο την αστυνομία και την BMW ως διοργανώτρια.
Φωτο: Milagro
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Σύννεφα στο Mandello del Lario
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi California 90
- Τεχνικός κώδικας FIVA 2010
- Piaggio:Νέο κέντρο σχεδιασμού
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Classic endurance 2012
- Moto Guzzi GTV 1939
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- Classic Trophy 2012
- California 1400
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- 1ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2012
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- MPC Alba
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:Πρόγραμμα
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:Τεχνικός έλεγχος
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες
- Moto Guzzi: V65 Police
- ΚΤΕΟ: μεταβίβαση μοτοσυκλέτας
- Εγκατάσταση βάσης πινακίδας:CATEYE-2
- Cali 1400 Touring: Αποκάλυψη
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Συνέντευξη: Doom (ΧΝ)
- Πρόγραμμα ΚΤΕΟ μοτο 2013
- California: ελαστικά whitewall
- Διευκρινήσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα
- Αντίο στον Luigi
- Αετοί στον Πλαστήρα 2013
- 2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013
- Τατόι 2013: ετοιμασίες
- 2o Τατόι Circuit 2013
- 2ο Τατόι circuit 2013: start your engines
- Δρέπανο 13-15 Σεπτ
- Δρέπανο 13-15 Σεπτ 2013
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
- Ένα Galletto-γραμματόσημο
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Ελευσίνα 8/12/2013
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- KTEO Πρόσκληση για Νομό Αττικής 2014
- Scooter & Moto Festival 2014
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Augusto Farneti
- Augusto Farneti
- Αντίο στον Luigi
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
- 3ο ΣΙΡΚΟΥΙ ΤΑΤΟΙ
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Party time guzzisti
- Ιταλικό διήμερο 29-30 Νοεμβρίου
- MG OPEN HOUSE DAYS 2015
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ 2015
- MOTO GUZZI V85 TT
- MGWC Meeting Internazionale 2019 Patras
- MGWC Meeting Internazionale 2019 Patras