ΒΒ1 Griso
ΒΒ1 Griso από τη MPC
Σύμφωνα με τον ιταλικό οίκο σχεδιασμού και βελτιώσεων Millepercento, το BB1 γεννήθηκε ως μια άσκηση ύφους και στυλ, στο οποίο προσαρμόστηκε ένας υψηλής απόδοσης κινητήρας, χωρίς να διαταραχθεί η αρχική μορφή της εγκάρσιας V2 διάταξης στις 90 °.
Η MPC, παρουσίασε μια υπερκυβισμένη έκδοση του αερόψυκτου κινητήρα των 1.100 κ.εκ., στον οποίο εκτός από την αύξηση της χωρητικότητας, η αημαντική αλλαγή είναι η υγρόψυξη. Το όλο project βασίστηκε σε ένα διβάλβιδο Griso 1.100, όπου εκτός της αναβάθμισης του κινητήρα, πραγματοποιήθηκαν επίσης βελτιώσεις στα περιφερειακά και στην αισθητική.
Σε ότι αφορά τον κινητήρα, η αύξηση της διαμέτρου των πιστονιών αύξησε την χωρητικότητα στα 1.420 κ.εκ., τοποθετήθηκε νέος ψεκασμός, βαλβίδες τιτανίου και παράλληλα έγιναν όλες οι απαραίτητες μετατροπές προκειμένου να εγκατασταθεί κυκλοφορία ψυκτικού υγρού.
Παρά τις τροποποιήσεις, διατηρούνται οι κλασσικές Guzzi ψήκτρες, ενώ το ψυγείο είναι κρυμμένο πίσω από ανθρακονημάτινες γρίλιες, για να μην χαλάει τήν αερόψυκτη εικόνα που απαιτεί η παράδοση.
Οι βάσεις του μοτέρ στο πλαίσιο του Griso παρέμειναν απαράλλαχτες, πράγμα που σημαίνει πως ο συγκεκριμένος κινητήρας θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε όλη η γκάμα της Moto Guzzi χωρίς να χρειαστούν αλλαγές στην γραμμή παραγωγής.
Πιθανό; μάλλον όχι καθώς οι ιδιώτες βελτιωτές είναι ένα βήμα μπροστά απο το εργοστάσιο, το οποίο ακολουθεί συντηρητική γραμμή όσο αφορά τους νεωτερισμούς.
Η ισχύς του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με το απλό Griso, φτάνοντας τα 117 άλογα (έναντι των 77 της normal έκδοσης) και για να υποστηριχθεί η μεγαλύτερη ιπποδύναμη, η MPC έχει τοποθετήσει φρένα της Brembo και αναρτήσεις της Ohlins.
Τιμή: 23.990 Ευρώ (η έκδοση με Ohlins αναρτήσεις και Brembo monoblock δαγκάνες- θα υπάρξει και η απλή έκδοση με πιο προσιτή τιμή-αναμένεται)
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Τύπος: | τετράχρονος, δικύλινδρος διάταξης V με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες. |
Ψύξη: | υγρόψυξη |
Κυβισμός: | 1420 κ.εκ. |
Διάμετρος και διαδρομή εμβόλου: | 106,3 x 80 mm |
Συμπίεση: | 11:1 |
Βαλβίδα εισαγωγής: | Ø 54,7 mm, 15,5 mm |
Βαλβίδα εξαγωγής: | Ø 40,7 mm, 14,7 mm |
Σώμα ψεκασμού: | Dell' Orto Ø 64 mm |
Διαχείριση: | ηλεκτρονική, ψηφιακή ECU Walbro |
Μέγιστη Ισχύς: | 99,0 KW (134,6 CV) στις 7100 σ.α.λ |
Μέγιστη Ροπή: | 146 Nm στις 5.600 σ.α.λ |
Συμπλέκτης: | πολύδισκος (2), ξηρός, υδραυλικός |
Κιβώτιο: | 6τάχυτο |
Πλαίσιο: | ατσάλινο σωληνωτό |
Μεταξόνιο: | 1550 mm |
Ανάρτηση εμπρός: | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43mm |
Ανάρτηση πίσω: | monoshock με προοδευτικό μοχλικό της Sachs |
Φρένο εμπρός: | 4πίστονη δαγκάνα με floating δίσκο 320 mm |
Φρένο πίσω: | Δίσκος 282 mm με 2 παράλληλα έμβολα |
Ζάντες: | Αλουμινένιες, με τρεις ακτίνες |
Διαστάσεις μπροστά ελαστικό: | 120/70 ZR 17" |
Διαστάσεις πίσω ελαστικό: | 180/55 ZR 17" |
Ύψος σέλας: | 800 mm |
Βάρος: | 219 κιλά |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: | 17 λίτρα |
Ρεζέρβα: | 3,3 λίτρα |
Ομολογκαρισμένο |
Euro3 |
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- V7 sport:Telaio rosso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- MPC Alba
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- Moto Guzzi: V65 Police
- Duilio Agostini
- Giovanni Ravelli
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Moto Guzzi: 1000s
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- Αντίο στον Luigi
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Αντίο στον Luigi
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Moto Guzzi 1927 vs ατμομηχανής 1913
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT