URI: index.php?option=com_content&task=view&id=124&Itemid=117 Path: /mambots/content/socialvideo.php Line: 101
count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
PHP Σφάλμα [Warning]
URI: index.php?option=com_content&task=view&id=124&Itemid=117 Path: /mambots/content/socialvideo.php Line: 108
count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ipothesys
Αξιολόγηση χρηστών: / 99
Έχει γραφτεί από Doom
Μια εξωτική μοτοσυκλέτα χρειάζεται πάντα και το ανάλογο εξωτικό όνομα. Ποια γλώσσα μπορεί να δώσει καλύτερο αποτέλεσμα απο τα Ελληνικά? Η Υπόθεση είναι ένα πείραμα με κέντρο τον κινητήρα του Griso 1200 8V της Moto Guzzi και ίσως κάποια ελάχιστα κομμάτια που έχουν απομείνει απο το μοντέλο παραγωγής.
Παράλληλα είναι μια καλά οργανωμένη επιχειρηματική προσπάθεια με άξονα τον Alessandro Loviselli, με δεξί του χέρι την Laura Roversi. Το πρωτότυπο ήδη κέρδισε το πρώτο βραβείο στην Διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας της Βερόνα. Το όνομα Ipothesys προωθείται ως εταιρικό όνομα και όχι μόνο του συγκεκριμένου μοντέλου μέσα απο αφιερωμένο ιστότοπο, όπου ήδη υπάρχει αναγγελία για την δημιουργία ενός ακόμα πιο σπόρ μοντέλου.
Το όνειρο κατασκευής μοτοσυκλέτας υπήρχε και όταν στην ομάδα κλήθηκε ο Filippo Barbacane της Officine Rossopuro, γνωστός ήδη για τα cafe racer Guzzi που έχει ήδη δημιουργήσει, ήταν σίγουρο οτι θα βλέπαμε μια αξιόλογη πρόταση. Ο Barbacane προχώρησε όμως ακόμα περισσότερο. Γνωστός για τα κλασσικά σχέδια του, έκανε την έκπληξη με το μοντέρνο σχήμα του Ipothesys.
Η αρχή έγινε με ένα καινούργιο Griso 8V με "βαριές" τροποποιήσεις στο εμπρός και πίσω μέρος του πλαίσιου, ώστε να δέχεται το νέο ντεπόζιτο και τα νέα πλαστικά της ουράς. Η ανάρτηση αλλάχθηκε πλήρως με ένα θηριώδες Marzocchi SBK-spec RAC 50mm πηρούνι εμπρός, και με ένα υψηλών απαιτήσεων Bitubo XXF-11 μονοσόκ αμορτισέρ πίσω.Τα φρένα αναβαθμίστηκαν με ακριβότερα Brembo εξαρτήματα. Μεγάλη η αλλαγή και στους "μαμά" τροχούς, όπου με την χρήση χυτών τροχών απο μαγνήσιο της OZ Racing το βάρος μειώθηκε αισθητά. Τα κάρμπον φτερά μείωσαν το βάρος περισσότερο.
Όπως λέει η ομάδα του Ipothesys: "Η ιδέα της μετατροπής ενός Griso σε μια σπόρ μοτοσυκλέτα υπήρχε αρκετό καιρό, καθώς πιστεύουμε προσωπικά, οτι η Moto Guzzi δεν έφτιαξε μια σπορ μοτοσυκλέτα όπως αξίξει το όνομα της." Συνεχίζουν..." Η διασκέδαση με μια μοτοσυκλέτα δεν σημαίνει αναγκαία οτι χρειάζεσαι 200hp ανάμεσα στα πόδια σου: συνήθως για εμάς τους "ανθρώπους" μια καλοζυγισμένη μοτοσυκλέτα είναι αρκετή, μια μοτοσυκλέτα ειλικρινή και διασκεδαστική που παράλληλα έχει τον χαρακτήρα που μόνο ένας δικύλινδρος του Mandello προσφέρει. Το Griso 1200 8V προσφέρει την πιο βελτιωμένη έκδοση του V2 της Guzzi, αν και η γεωμετρία του απέχει απο μιας σπορ μοτοσυκλέτας. Σε αυτό επικεντρωθηκε η εργασία μας: στην θέση οδήγησης, στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, την ποιότητα και ρύθμιση των αναρτήσεων, και στις λεπτομέρειες που κάνουν την μοτοσυκλέτα ξεχωριστή."
Η εξέλιξη συνεχίζεται καθώς η ιδέα είναι το Ipothesys να μπεί σε παραγωγή για περιορισμένο αριθμό, αλλά να πουλιέται και ως κιτ για κάθε ιδιοκτήτη Griso.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ipothesys: βάση είναι ένα Moto Guzzi Griso 1200 8v.
Μετατροπή πλαισίου ώστε να δέχεται το νέο πίσω υποπλαίσιο.
Κάλυμα πλαστικό που σκεπάζει το πραγματικό ντεπόζιτο απο αλουμίνιο.
Ποδωστήρια ρυθμιζόμενα και λεβιέδες ταχυτήτων φρένου αποκλειστικά φτιαγμένους για το Ιpothesys, όπως και το εμπρός και πίσω υποπλαίσιο που στηρίζει το φαίρινγκ.
Special Parts:
BREMBO:Αντλία φρένου και συμπλέκτη με λεβιέδες απο ergal .
BREMBO: Εμπρός φρένα ακτινικά-δίσκοι BREMBO The Groove 320 mm
MARZOCCHI: Εμπρός ανάρτηση RAC USD 50
BITUBO: Πίσω ανάρτηση Monoshock XXF11
OZ racing: Χυτοί τροχοί μαγνήσιου, “Cattiva” series